Wiadomości dla rodziców

22303
17447930

Pn Wt Śr Cz Pt So N

Pośród pięknej przyrody Pstrągowej, klasy czwarte spędziły pierwszy dzień jesieni na zabawie i integracji. Dzień pełen wrażeń, śmiechu i atrakcji. Były przejażdżki bryczką, konne, warsztaty z pieczeniem chleba, który po zajęciach każdy zabrał do domu. O wspaniałą atmosferę zadbały wychowawczynie: pani Agnieszka Magoń i pani Małgorzata Chudziak.

Czytaj więcej: Wycieczka kl. IV do Pstrągowej

W dniach 10-12 czerwca 2019r klasy trzecie wybrały się na zieloną szkołę do Lipinek. Pierwszego dnia wycieczki zwiedziliśmy Inwałd, a w nim Park Miniatur, Warownię Zamku i uczestniczyliśmy w lekcji historii Polski w czasach średniowiecza. Następnie udaliśmy się do Lipinek. Tam miło i aktywnie spędzaliśmy czas. Odbyły się wyścigi rzędów, baloniada, lekcje przyrody na świeżym powietrzu, podchody, dyskoteka, gril i wiele zabaw. Pełni wrażeń i bogatsi w nowe doświadczenia wróciliśmy do Rzeszowa.

Czytaj więcej: Zielona szkoła klas III

W dniach 23-24 maja klasy 5a i 5b pojechały na wycieczkę w Bieszczady. Na początku zwiedzaliśmy skansen w Sanoku. Tam przewodnicy oprowadzili nas pośród starych chat, młynów i kościołów, opowiadając ciekawostki. Potem pojechaliśmy zobaczyć zaporę w Solinie. Chodziliśmy po koronie zapory, a następnie zwiedzaliśmy ją od środka. Podczas zwiedzania zeszliśmy poniżej  Jeziora Solińskiego. Po południu pojechaliśmy do ośrodka, gdzie zostaliśmy zakwaterowani. Tego samego dnia wieczorem odbyło się ognisko. Na ognisku piekliśmy kiełbaski i było radośnie. Następnego dnia po wczesnym śniadaniu pojechaliśmy obejrzeć  kamieniołom. Później odwiedziliśmy Muzeum Przyrodniczo-Łowieckie w Nowosiółkach, gdzie oglądaliśmy różne okazy zwierząt . Później pojechaliśmy zobaczyć zaporę w Myczkowcach i podziwialiśmy jeszcze Kamień Leski. Obiad zjedliśmy w restauracji w Lesku. Następnie nauczyciele sprawili niespodziankę uczniom i zaprowadzili nas do cukierni „Słodki Domek”. Po tych wszystkim atrakcjach szczęśliwi wróciliśmy do Rzeszowa. Ta wycieczka była niezapomnianym przeżyciem.

Hanna Trybus 5a

Czytaj więcej: Wycieczka klas 5a i 5b w Bieszczady

Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, a jednym z nieodłącznych elementów tego okresu są wycieczki! Nic nie kształci i nie zacieśnia więzów między uczniami tak, jak wspólne podróże! Klasy 6 właśnie wróciły z trzydniowego wyjazdu i dzielą się z nami wrażeniami. Pierwszy dzień zarezerwowany był na park rozrywki z torami przeszkód, iluzjami optycznymi i innymi, pokazami magii, labiryntem i tyrolką. Drugiego dnia płynęli statkiem o największej polskiej rzece i zwiedzali niezwykle urokliwy Kazimierz Dolny nad Wisłą. W Zwoleniu odwiedzili kaplicę grobową Jana Kochanowskiego. Ostatniego dnia zwiedzali Zamość i zamojskie ZOO. Mimo upału i wszechobecnego słońca wszyscy wrócili bardzo zadowoleni!

Czytaj więcej: Wycieczka klas IV do Nałęczowa

Warszawa da się lubić, mimo że żar spływał z nieba. Zachwyca zabytkami i duchem historii. Uczniowie zwiedzili Planetarium, które przeniosło ich do gwiazd z kolei w TVP udało się im zobaczyć gwiazdy na żywo. Występ Roksany Węgiel w Pytaniu na śniadanie i pana Łukasza Nowickiego.

Czytaj więcej: Klasy ósme z wizytą w stolicy.