Wiadomości dla rodziców

15611475

Pn Wt Śr Cz Pt So N
Data : 2019-06-20

Nasi Pierwszoklasiści wraz z opiekunami p. Dorotą Trzeciak, p. Anną Wańcicką i s. Mariną Szlachciuk wybrali się na wycieczkę do Parku Dinozaurów „Dinozekolandia” w Radymnie. Głównym celem wyprawy było poszerzanie wiedzy dotyczącej dinozaurów. Mimo niesprzyjającej pogody dzieci mogły podziwiać przeróżne gatunki dinozaurów od mięsożernych do roślinożernych, małe, duże, pływające, których figury wyglądały jak żywe.

Czytaj więcej: Pierwszaki z wizytą w parku dinozaurów.

W dniu 26 kwietnia byliśmy na wycieczce w Sandomierzu. Wyjechaliśmy wczesnym rankiem i po niespełna dwugodzinnej podróży dotarliśmy na miejsce. Sandomierz powitał nas piękną pogodą. Zwiedzanie z przewodnikiem rozpoczęliśmy od Bramy Opatowskiej. Następnie przeszliśmy Wąwozem Królowej Jadwigi i udaliśmy się na Rynek. Ostatnim etapem zwiedzania były sandomierskie podziemia. Po smacznym obiedzie cieszyliśmy się czasem wolnym, który spędziliśmy na Małym Rynku. Po południu wyruszyliśmy w drogę powrotną do Rzeszowa.

Emila Chudziak 5b

Czytaj więcej: WYCIECZKA KLASY 5B DO SANDOMIERZA

19 grudnia 2018 roku klasy 3 wybrały się na wycieczkę do Fabryki Bombek Choinkowych w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej. Uczniowie mieli okazję zobaczyć jak wykonuje się bombki  i ozdoby choinkowe ze szkła i  jak się je ozdabia. Każdy otrzymał pamiątkową bombkę z własnym imieniem.

Czytaj więcej: Fabryki Bombek Choinkowych

5 XII 2018 r. nasza klasa Vb wybrała się na wycieczkę do Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej. Na wycieczce zwiedziliśmy kościół pw. św. Marka Ewangelisty oraz ponadstuletnie izby mieszkalne w skansenie. Tam też poznaliśmy tryb życia ówczesnych ludzi. Po zwiedzeniu skansenu udaliśmy się do dawnej szkoły podstawowej, gdzie braliśmy udział w warsztatach, na których uczyliśmy się robić ozdoby świąteczne i lepić pierogi. Te ostatnie oczywiście degustowaliśmy, by poznać nasz kunszt kulinarny. Organizatorzy zadbali również o podzielenie się opłatkiem i wigilię z pysznymi potrawami. Nie zabrakło również śpiewania kolęd. Po wigilijnym posiłku oglądaliśmy film dokumentalny, który przybliżył nam świąteczne obyczaje sprzed stu lat. Na sam koniec wycieczki można było się zaopatrzyć w pamiątki.

Podsumowując, pobyt w skansenie był super pomysłem i niezwykle pouczających wydarzeniem, które na długo zapadnie nam w pamięci.

Wiktoria Tebin 5b

Czytaj więcej: WIGILIA W SKANSENIE

29 września uczniowie klasy 2A wraz z rodzicami i wychowawcą wzięli udział w spotkaniu integracyjnym w ośrodku "Kobakówka" w Mogielnicy.

Śpiewanie przy gitarze, zabawy w kręgu, wspólne rozmowy, piękna pogoda i... grillowane kiełbaski. Wszystko to, stworzyło klimat sprzyjający lepszemu poznaniu się rodzin uczniów.
W czasie imprezy odbyło się również kilka konkurencji sportowych: wyścigi, mecze siatkówki i piłki nożnej oraz entuzjastycznie przeżywane przeciąganie liny.

Czytaj więcej: Integracja w klasie 2 A!